İç çamaşırı giymeden gezmeyi hiç denediniz mi?

Bir bayan olarak her zaman teşhirciliği sevmişimdir ve liseden beridir yapmaktayım. Erkeklerin çıldırmalarını ve karşımda bir şey görme umuduyla çırpınışlarını görmek hoşuma gidiyor. Zaten etek dışında başka bir şey giydiğimde çok nadirdir. Belli dönemlerde olaya biraz heyecan katmak için iç çamaşırı giymeden dışarıya çıkarım. Yine böyle bir gün iç çamaşırı giymeden mini bir etekle dışarı çıktım. Zaten metroları bilirsiniz, etek giydin mi karşındaki koltuklar paralı koltuk gibi değere biner. Tenha bir ana denk gelmiştim o gün ama karşımda bir çift oturuyordu ama benim birkaç hareketim ile erkeğin dikkatini çekmiştim. Kız gözümün içine bakıyordu ama benim zaten onlarla ilgilendiğim yoktu, daha doğrusu öyle sanmalarını istiyordum. Bazen bacak bacak üstüne atmak için bacağımı değiştirirken de oğlana frikik veriyordum. En son ineceğim durağa yaklaşınca kukumu oğlanın beğenisine sunacak şekilde frikik verdim ve kapının açılmasıyla beraber indim. Göz ucuyla baktığımda oğlan sağlam bir şamar yiyordu =) Eğer okuyorsa şuan bunu üzgünüm ama eğer yanında kız arkadaşın olmasaydı daha da fazla şeyler görebilirdin =)

0 | 1 0 | 0

Senin Görüşün Var Mı?

SormamLazım
  • denizin içindeyken bikinimin altını çıkarıp sallamıştım havada :) erkekler yüzmüyor adeta denizin üstüne koşuyorlardı yanıma gelmek için :D neyse ki kaza kurşununa kurban gitmeden denizden çıkmayı başarmıştım. Tabi bikinimin altını giydikten sonra ;)

  • Merhaba tesirci hatun,

    Ay ben de bayılıyorum iç çamaşırı giymeden dolaşmaya hem daha rahat oluyor hem de istediğim kadar frikik veriyorum :D Daha önce bir gece kulübüne giderken giymemiştim eteğim olduğu için ama paçayı erkeklerden zor kurtarmıştım vallaha

  • Denize giderken genellikle iç çamaşırı giymem ama normal hayatta hiç öyle bir girişimim olmadı olmazda sanırım :D

  • Valla iç çamaşırı giymeden gezmeyi çok seven bir sevgilim var. Her ne kadar belli etmiyorum dese de teşhirciliğe bayılıyor. Erkeklerin ona salya sümük bakmaları kadar onu eğlendiren bi başka figür olduğunu sanmam. Bana gelince kıskanıyor muyum? Hayır. Tam tersine acayip işime yarıyor. İç çamaşırı giymemesi sayesinde defalarca arabada, asansörde sevişmişliğimiz var. Arabada iç çamaşırı çıkarıncaya kadar uğraşmaya gerek kalmıyor. Daha direksiyondayken ön sevişmeyi yapıp, tenha bi yerde arabayı çektiğimiz anda seksin dibine vurabiliyoruz. İnsan daha ne ister ki?

  • Bu çok anormalbir durum değil ki. Özellikle kadınlar için uzmanlar dönem dönem iç çamaşırı giymemelerini öneriyor çünkü iç çamaşırı ile yeteri kadar hava ile temas edilmediği için mantar veya pişikler oluşabiliyormuş. Evde öyle yapıyorum vallahi çok rahat oluyor. Ama dışarıda çok çıplak gibi hissediyor insan. En azından ben.

İlginizi çekebilecek diğer sorular