Form doldururken gerilip sövdüğünüz olur mu?

Form doldururken gerilip sövdüğünüz olur mu?

 

 


Sevgili dostlar eminim her birimiz kamu kurum kuruluşlarda çeşitli sebeplerle matbu formlar doldurmuşuzdur. Çoğunlukla bu evraklarda doldurmamızı istedikleri alanlar için ayrılan yer çok küçüktür ve o minicik alana istenilen bilgiyi sığdırmak için sihirbaz olasınız gelir. Çünki çoğunlukla o alanlara istenilen bilgileri sığdırmak imkansızdır. Merak ettiğim şey sizlerde bu tip formları doldururken gergin ,sinirli ve sövegen mi oluyorsunuz? 

 


 

0 | 0 0 | 0

Senin Görüşün Var Mı?

SormamLazım
  • Yok direk boslugun disina cikar devam ederim onlar dusunsun

  • Ya isim ve soy isim yeri ayrı oluyor. Ben o hızla, ismi soy ismi aynı yere yazıyorum. Sonra jetonum geç düşüyor.

  • Haha, sen bir de Schengen vize formu doldur @recete . Bak gör nasıl? Ama adres kısmında haklısın da artık adresi Avrupadaki gibi .....................cad. no:40J/14 Antalya yazıp geçiyorum. Hiç öyle uzatamam valla:)

  • Ben form doldurmaktan nefret ederim🤣Özellikle verilen sınırlı alanın dışına taşarım, sırf pislik yapmak için😊 Tamamen doldurmayı hiç sevmem,, el yazısıyla yazarım yine gıcıklık olsun diye..Hele iş başvuru formlarından hayatım boyunca nefret ettim, sizde cv’mi var zaten deyip çok kısa formalite icabı doldururum! Genelde de küfür ederek yaparım, hatta çay veya kahve isterim zahmet olmazsa deyip🤣🤣 Elimden gelem tüm gıcıklığı yaparım bu form meselesinde!

    • @morpamuk şimdi vergi dsiresine gitmişin önüne bir form vermişler doldurmanı istiyorlar.Lanet bir durum🤣 çay isteme şansın yok ortam kalabalık ve bir an önce yazıp çizip oradan gitmek istiyorsun. Doldurulması gereken alanlar sınırlı ve resmen üstüne üstüne geliyor herşey. Görevliye şunu şöyle yapsam olur mu? Yu soruyorsun adam sana embesil muamelesi yapıyor🤣🤣 gibi gibi yani özetle sövmekten başka çare yok🤣🤣👍sinir bozucu bir durum👍

      • @recete Allah kolaylık versin hocam, vergi vb durumlarda ben en sevimli gülümseyişimi kullanıp, bir yandan da içimden sövüp soru soruyorum oradaki yetkililere..Tavsiye ederim, rahatlatıyor😊

  • Ehliyetimi yenilerken doldurmam gereken formla yaşamıştım o sıkıntıyı en son. Baktım olmuyor formu memura verdim beni aşıyor bu durum lütfen siz doldurur musunuz? dedim. Adam baktı bir önce ne diyor bu diye. Sonra durumu fark edip taşır ya s..tir et demişti bana. Kendimi tutmam mümkün değildi artık tabi ve binayı kahkahamla doldurmuştum.

  • Bu formlar insanların sabırlarını aynı zamanda sinir kontrolünü ölçmek için veriliyor arkadaşlar. Bunlar hep devlet tarafından bize gönderilen testler başka açıklaması olamaz çünkü bunların.
    Bide üniversitelerde bunların tez için olanları var yer konusunda çok sıkıntı olmasa da çoktan seçmeli şıkları işaretlerken dürüst mü olsam yoksa kafeteryada hiç tanımadığım şu kıza korkularımı söylemeyip yalan mı söylesem diye ikilemlerde kalıyorsunuz. Oldum olası nefret etmişimdir evrak işlerinden zaten. Bu soruyu görünce elim ayağım titredi...

İlginizi çekebilecek diğer sorular