GENEL

Puhu tv izliyor musunuz?

Evinizde dizi keyfinize farklı bir boyut kazandıracak olan internetin yeni adresi puhu tv! sloganı i...

siz olsaydınız affedermiydiniz babanızı?

şu 19 yıllık geçmişime bakıyorum da başaramadığım ne çok şey varmış bu hayatta. bu satırları yazabil...

SL1 CAN
5 0

Kızlar...Aranızda iyi kötü oryantal oynayanlara soruyorum.Sizce oryantal danstaki en zor hareket hangisi? ve bu zor hareketi yapabiliyormusunuz?

Kızlar... Aranızda iyi kötü oryantal oynayanlara soruyorum.Sizce oryantal danstaki en zor hareket ha...

Sakallı erkek mi? Sakalsız erkek mi?

Biliyorsunuz son 5-6 yıldır bi sakal modası başladı. Tüm erkekler sakallı geziyor. Tam da kişisel ba...

Büyük İstanbul depremi için ev

Eski bir binada oturuyoruz ve taşınmayı düşünüyoruz. Beklenen bir İstanbul depremi de var. Sizce, 20...

SL1 CAN
0 1

Random ne demek?

Ergenliğe girmiş kızım habire arkadaşlara random attım diyor. O ne diyorum. Sen de hiçbirşey bilmiyo...

Eşim Kişisel Temizliğine Önem Vermiyor. Çok çaresizim

Selam arkadaşlar eşimle ilgili bir sorunumu dile getirmek istiyorum. Karım kişisel bakımına özen gös...

SL1 CAN
1 1

Gelenekler, Örf ve Adetler Nasıl oluşur?

Adamım birisi karısı sosis kızartırken dikkat etmiş iki ucunu da keserek kızartıyor. Neden öyle yapt...

YÖNETİCİ
1 0

Hepsiburada, n11 de satılan parfümler orjinal mi?

Biliyorsunuz parfümler hepsiburada, n11 ya da gittigidiyor gibi sitelerde uygun fiyatla satılıyor. A...

YÖNETİCİ
1 0

Bakirelik Önemli Mi Artık?

Sitedeki yazıları filan okudum da aklıma bir soru geldi. 40lı yaşlarındayım ve bizim zamanımızda bak...

Erkekler Ne İster?

Erkeklerin olmazsa olmazı nedir?Kadınlardan beklentiniz neler? Zeki olması mı?Fiziğinin güzel olması...